Jeugdorkest

Het jeugdorkest bestaat uit 20 muzikanten en staat onder leiding van Marianne Bosch.

Binnenkort komt hier meer informatie over ons jeugdorkest.

Marianne Bosch

Marianne Bosch begon op 7-jarige leeftijd met klarinet spelen aan de muziekschool Hof 88 in Almelo bij docent Hans Buld. Na heel wat jaartjes klarinet te hebben gespeeld wilde ze graag haar horizon verbreden, daarom is Marianne op haar veertiende begonnen met het volgen van pianolessen bij Hans Ponten en dwarsfluitlessen van Annemiek de Bruin.

Op 16-jarige leeftijd is Marianne begonnen met de vooropleiding van het conservatorium in Zwolle. Op 19 juni 2006 is Marianne afgestudeerd na vier jaar bij Frans de Jong te hebben gestudeerd. Op 29 mei 2008 is Marianne afgestudeerd aan de Messiaen Academie bij André Kerver. Verder is Marianne werkzaam als klarinetdocent bij harmonie Crescendo in Gramsbergen, Koninklijk Erkende Vriezenveense Harmonie, muziekschool Borne en muziekvereniging Enter.

Al ruim 10 jaar speelt Marianne in klarinetkwartet Kla-vier op es- en besklarinet. Tevens is Marianne werkzaam als remplaçant bij de Koninklijke Militaire Kapel Johan Willem Friso Kapel in Assen, remplaçant bij het Orkest van het Oosten en valt ze regelmatig in bij verschillende orkesten in Oost-Nederland.