Najaarsconcert 2016

Het Najaarsconcert van Muziekvereniging Enter,

zaterdagavond bij De Kröl, was al weer het tweede in 2016. Het eerste concert in april, stond in het teken van de fusie van beide verenigingen.Dit keer stond Disney muziek centraal, thema’s uit films en musicals. Voorzitter Fredy Borghuis in haar openingswoord: “We hebben een spannende tijd achter de rug, er is veel vergaderd, maar bovenal zijn we tevreden met waar we nu staan”.

Dirigent Stefan Blaak van het grote orkest opende het najaarsconcert met het bekende ”Round the World in 80 Days”. Aansluitend een optreden van de drumband o.l.v. René van der Struik.
Daarnaast stond de avond ook in het teken van jubilarissen en het afscheid nemen. Jan ten Brinke was maar liefst 50 jaar lid van Irene (Muziekvereniging Enter). Bloemen en een onderscheiding waren er ook voor Inge ten Brinke, Thea Eertink en Tim Rohaan, ze waren alle drie 12 ½ jaar lid.

Een jaar na de fusie was het ook tijd voor een zestal leden om afscheid te nemen van het bestuur. Ze werden uitgebreid door voorzitter Fredy Borghuis in het zonnetje gezet en kregen een passend cadeau.
Na de pauze was er nog een optreden van het jeugdorkest o.l.v. Marianne Bos en werd het najaarsconcert weer afgesloten door het grote orkest.

Muziek op de school De Talenter 2018 van groep 1 t/m 6